Followers

Sunday, 30 May 2010

In The Garden Card & Photo's




Good afternoon, hope you are having a lovely relaxing Sunday? I am, having got up at 7am today, I had a lovely crafting session while the rest of the house slept, heaven! Then Amy and I popped to Hobbycraft where I brought some more sets of Promarkers, they are reduced to half price at the moment, so go grab yourselves a bargain!

Anyway, I managed to finish my card in peace which I am entering into the wonderful Penny Black Saturday Challenge , where the theme this week is 'In The Garden' and also Secret Crafter , where their theme is 'Buttons & Blooms'. I have used my very under-used PB image called 'Friendly Surrpise'. The rest of my card is made up of Peach & Light Green Bazzill Cardstock, Basic Grey 'Green at Heart' paper, Beige Raffia Ribbon, Labels III Nesties, Hero Arts Sentiment, Prima Hydrangeas and buttons from stash. The little image was coloured in using Promarkers and I have inked around the image using a Momento inkpad named Bamboo Leaves.

I am going to dedicate this card to my lovely cuz Maree who is standing on her head in Oz, she has a fabby blog and makes such beautiful cards, do pop on over. The reason being, is that my card is slightly back to front or upside down, I stuck the bits on upside down, so it is now a back-to-front Easel card, lol! Well it was very early when I put it together, lol!





I wanted to share these photos of Molly with you, as you can see she is sitting in the rabbit's run, she is going through a mad phase, she thinks she is a rabbit! She is always jumping around like them and has now taken to sleeping in this run. Also, the second photo was taken yesterday when Georgia and Molly were having a lovely cuddle on her bed, I just love it!

Thanks for stopping by, enjoy the sun if you have any!

hugs

Heidi

xXx

10 comments:

Lisa Jane said...

Hello Heidi, your card is beautiful. I love the green and orange/peach colours. They are so gorgeous together and that little Hedgie is sooo cute.
Fab pics of your little kitty and Georgia!
Enjoy the rest of your day
Lisa ;)

Kim Piggott said...

Oh Heidi love your card so gorgeous!
Such a cute hedgie and your colours are so pretty!
Love your fabulous photos so sweet!
hugs
kim x

Glen said...

Ohh..cute card Heidi and I love the colour combo.
Just to let you know that the link to your cousin Maree doesn't work, so I couldn't pop over to visit her blog.
Not sure if you saw my message in a recent post, I have nominated you for a 'Beautiful Blogger' award on my blog! *Ü* ~Glen~

Hunters Moon said...

The card is gorgeous I love the colours you have used for it and the hedgehog is adorable.

Sam

The Crafting Cook said...

Lovely card Heidi_ love the Penny Black hedgehog stamps- Molly looks like she has staked her claim in the rabbits hutch!
Have joined your new challenge blog- just gotta make a card for it now!
Hope you are well- will drop you an email re crafty day

Teresa x

Pauline C said...

Lovely colorus and layout Heid - gorgeousc ard. Thanks for joining in this week's PBSC
Pauline x

kath said...

beautiful card heidi..love your sweet hedgie.....thanks for joining in the fun at Penny Black Saturday...hugs kath xxx

joey said...

awwwww Bless your kitty lol, Fabulous card hun love your colour combo and beautiful layout, thanks for joining us at penny black
Joey.x

debby4000 said...

Gorgeous card Heidi, sweet adorable image and colours.
Great pics too.
luv
Debby

Emma said...

An adorable card even if it is upside down!! Lol Gorgeous colours and details.
Fab pics of Molly and Georgia, rofl at Molly thinking she is a rabbit.
Hugs Emma x